Lirik And Chord FDJ Emily Young - Paite Janji



Lirik3Satu - Lirik Lagu Baru "FDJ Emily Young - Paite Janji" merupakan Single terbaru yang bisa anda ikuti dengan Lirik di bawah ini.

Lirik Lagu FDJ Emily Young - Paite Janji
  • Date Release: 29 April 2019
  • Artis : FDJ Emily Young
  • Title : Paite Janji
  • Album : Single 2019
  • Country : Indonesia

Anda juga bisa membeli lagu FDJ Emily Young - Paite Janji lewat media digital seperti iTunes, Amazon, Qobuz, Joox, Langit Musik, Spotify, Deezer, KKBOX dan media pembelian online musik lainnya. Selengkapnya anda bisa ikuti Lirik / Lirik Lagu tersebut di bawah ini dengan sangat baik. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda.

Lirik FDJ Emily Young - Paite Janji
Berikut ini Lirik lagu yang bisa anda coba sendiri disini.

Umpomo nangis kuwi iso
ngedemne loro dodo
aku bakalan nangis
Umpomo kowe roh rasane
opo seng tak rasakke
mestine kowe ngerti..
Ibarate ngombe kopi
roso paite nagihi
paite janjimu ngelarani ati..

Reff :
Sesek rasane sayang
ngelarani ojo ngene carane
aku wes tulus njogo roso tresnoku
malah di gawe catu
di akhir penantianku..

Umpomo nangis kuwi iso
ngedemne loro dodo
aku bakalan nangis
Umpomo kowe roh rasane
opo seng tak rasakke
mestine kowe ngerti..

Ibarate ngombe kopi
roso paite nagihi
paite janjimu ngelarani ati..

Reff :
Sesek rasane sayang
ngelarani ojo ngene carane
aku wes tulus njogo roso tresnoku
malah di gawe catu
di akhir penantianku..

Sesek rasane sayang
ngelarani ojo ngene carane
aku wes tulus njogo roso tresnoku
malah di gawe catu
di akhir penantianku..

Kunci Gitar FDJ Emily Young - Paite Janji
Berikut ini Lirik lagu yang bisa anda coba sendiri disini.
Intro : C F C G G-G#
        Am F C G C

C                   F
 Umpomo nangis kuwi iso
              C
ngedemne loro dodo
            G      G-G#
aku bakalan nangis
Am                   F
 Umpomo kowe roh rasane
               C
opo seng tak rasakke
             G      G-G
mestine kowe ngerti..

 F          G
Ibarate ngombe kopi
  Em       Am
roso paite nagihi
  F                  G
paite janjimu ngelarani ati..

Reff :
            C
  Sesek rasane sayang
       F        G         C
  ngelarani ojo ngene carane
            Dm        G          C
  aku wes tulus njogo roso tresnoku
        Am        Dm
  malah di gawe catu
           G      C
  di akhir penantianku..

Musik : C F G C
        Dm G C Am
        Dm G C..

C                   F
 Umpomo nangis kuwi iso
              C
ngedemne loro dodo
            G      G-G#
aku bakalan nangis
Am                   F
 Umpomo kowe roh rasane
               C
opo seng tak rasakke
             G
mestine kowe ngerti..

 F          G
Ibarate ngombe kopi
  Em       Am
roso paite nagihi
  F                  G
paite janjimu ngelarani ati..

Reff :
            C
  Sesek rasane sayang
       F        G         C
  ngelarani ojo ngene carane
            Dm        G          C
  aku wes tulus njogo roso tresnoku
        Am        Dm
  malah di gawe catu
           G      C   F
  di akhir penantianku..

  G         C
  Sesek rasane sayang
       F        G         C
  ngelarani ojo ngene carane
            Dm        G          C
  aku wes tulus njogo roso tresnoku
        Am        Dm
  malah di gawe catu
           G      C
  di akhir penantianku..

Outro : F G C.

Posting Komentar

0 Komentar